Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ali89 | użytkownik

imię i nazwiskoArkadiusz Kalisz adresBrodnica/Bydgoszcz zarejestrowany07.10.2007 @21:24:39 ostatnio na stronie25.03.2015 @13:53:52

spokojnie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7159241
digarty232 komentarze5480 posty na forum31

komputer / sprzęt
Canon 400d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~basiasu    16.12.2007 @00:19:55
dzieki
~MeggiSu    15.12.2007 @19:22:17
Dzięki
~ciapa8    15.12.2007 @18:33:38
usunięte
_______
Mnie do twarzy tylko z grochami.
~dark6angel    15.12.2007 @17:18:24
Heh dziekuje za ocenke
_______
† Nie ma ludzi szczęśliwych , szczęśliwe są tylko chwile †
~czarna2407    15.12.2007 @14:38:13
oj dziękuję...
_______
...
~zuzanka20    15.12.2007 @13:04:06
to niezle sie starasz, ja mam jeszcze pewne techniczne problemy, ale pomyslow mnostwo, gorzej z czasem na realizacje ich ale kombinuje :P
~zuzanka20    15.12.2007 @13:01:08
znajdziesz pare komentarzy
~zuzanka20    15.12.2007 @12:48:10
od dawna fotografujesz??

p.s
niektore twoje zdjecia mnie urzekly :P
~czarna2407    15.12.2007 @12:47:13
Dziękuję
_______
...
~zuzanka20    15.12.2007 @12:45:26
czyli bedziemy sie podgladali :P
~dzarletka    15.12.2007 @12:24:38
dodam do obserwowanych wtedy mam wieksze mozliwości zaglądania na nowe zdjęcia
_______
Where do bad folks go when they die?
~kasiaczarna    15.12.2007 @11:25:33
dziękuję
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~astro666    14.12.2007 @22:51:02
a dziekuje całkiem całkie.....jeszcze nie wycisnołem z niego wszystkiego, powoli sie poznajemy........a co masz jakies wskazówki czy rady???
~astro666    14.12.2007 @22:44:44
dzieki bardzo.....
~polasunny    14.12.2007 @22:09:30
dzięki, szczerze mówiąc nie spodziewałam sie iz tak sie spodoba miłego wieczoru życzę
~montout    14.12.2007 @22:03:01
dzieki
ja też zapraszam
_______
"Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze."
Oceniając, podziękujesz mi.
~kitek    14.12.2007 @22:02:08
thx:D
_______
Nie dziękuj-oceń:D
~milagroso    14.12.2007 @21:59:56
:D
-chodzacawchmuarch    14.12.2007 @21:58:14
dzieks
~wruko    14.12.2007 @21:12:23
dzięki ali za słowa otuchy
~velvetgirl    14.12.2007 @17:46:30
dzięki
~Papparazzi    14.12.2007 @15:27:21
Dzięki za komentarze
Koń z fotki profilowej cały był śmiechowy, więc stroiliśmy sobie różne minki po jeździe
_______
Nieee, bez złośliwości. Na serio tak to wygląda z mojego punktu widzenia.
~kasiaczarna    14.12.2007 @13:14:16
dziekuje : )
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~dno    13.12.2007 @22:23:00
no to powodzenia jutro:D
I kolorowwwwych
~dno    13.12.2007 @22:20:46
dziekuuuuje :D
Poprzednia strona 1 ... 41 42 43 44
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt